ماراتن نافرجام 20 ساله جاده‌سازی در بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 24 تير 1394
بازدید : 385
نویسنده : فــردیـن احـمدی

محور ارتباطی جاسک - بشاگرد - گشمیران به طول 215 کیلومتر که از ابتدای دهه 70 عملیات احداث آن آغاز شده و اخیرا حتی به بهره‌برداری کامل نیز رسیده، دچار مشکلاتی عدیده است که هیچ نشانی از یک مسیر تازه بهره‌برداری شده ندارد.

بنا به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرگزاری فارس بشاگرد واقع در شرق هرمزگان، یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی شرق استان که به واسطه آن شرق هرمزگان به استان کرمان وصل می‌شود، جاده جاسک - گوهران - گشمیران است که عملیات ساخت آن از ابتدای دهه 70 آغاز و سرانجام در دهه فجر سال 93 با اتمام آسفالت 15 کیلومتر باقیمانده، به دست معاون سیاسی امنیتی استاندار افتتاح گردید.

در واقع باید گفت که تکمیل پروژه جاده‌ای جاسک - گوهران - گشمیران که فقط 215 کیلومتر طول دارد نزدیک به 20 سال زمان برد تا مردم بتوانند به طور استاندارد و کامل با مشخصات تعریف شده از آن بهره‌مند شوند، و در این در حالیست که این پروژه به طور زمینی و هوایی بارها توسط روسای دولت‌های پنجم تا دهم و مسئولان دیگر مورد بازدید قرار گرفت.

این گونه انتظار می‌رفت که با افتتاح کامل این پروژه ارتباطی روند ارتباطات جاده‌ای شرق هرمزگان دچار تحول شود و از همه مهمتر شهرستان بشاگرد که تقریبا در یک بن‌بست ارتباطی گیر افتاده بود رهایی یابد که متاسفانه این اتفاق هم رخ نداد.

در شرایط استاندارد و معمول جاده‌‌ای با مشخصات جاده مورد نظر را باید بتوان در بازه زمانی دو تا سه ساعته با خودرو طی کرد، اما این در شرایطی است که برای پیمودن 45 کیلومتر از این مسیر که مابین جکدان به سمت جاسک به علت فرسایش آسفالت و وجود چاله‌های فراوان، دو ساعت زمان نیاز است.

وجود این امر موجب کندی رفت و آمد و وارد آمدن خسارات شدید به وسایل نقلیه‌ای که از این مسیر عبور و مرور می‌کنند شده، که با وجود پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان، بهسازی این مسیر به اصطلاح تازه بهره‌برداری شده راه به جایی نبرده است.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: ماراتن نافرجام 20 ساله جاده‌سازی در بشاگرد , معضلات آسفالت بشاگرد , عصر بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 1618
بازدید کل : 125064
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com